سنگ گلدستون
نوشته شده توسط : مطلب نویس سارگن

در نوزدهم ماه فروردین دعای شرف الشمس بر روی جواهر سنگ عقیق زرد نوشته می شود. شما می توانید برای دریافت این انگشتر به همراه دعای حک شده بر روی آن به سایت جواهر مراجعه کنید. عقیق زرد فواید بسیار زیادی دارد که از جمله مهمترین آنها تقویت عزت نفس می شود. 

سنگ عقیق زرد احساس عشق و علاقه بین افراد را بالا می برد و بین آنها محبت فراوانی را ایجاد می کند. از دیگر فواید عقیق زرد می توان به دور کردن انرژی های منفی، حس حسادت، تنفر، ترس، عصبانیت را از انسان دور می کند. 

از خواص درمانی سنگ عقیق زرد می توان به بازکردن چاکرای گلو، تقویت معده، روده ها، کبد، درمان قاعدگی و بهبود زخم ها اشاره کرد. 

یاقوت زرد نیز مانند تمامی جواهرات معدنی اصل از خواص بسیار بالایی تشکیل شده است. از لحاظ معنوی می توان گفت فواید سنگ یاقوت زرد در این است که فرد را در مقابل بدی ها و پلیدی ها ایمن میکند و محبت بسیاری را بین زوجین ایجاد می کند. 

از جمله فواید درمانی سنگ یاقوت زرد به درمان سرفه، دردهای کلیه، دهان، روماتیسم و تب اشاره کرد. 

اما ترکیب سنگ یاقوت زرد و عقیق زرد سنگ بسیار زیبایی به نام سنگ درمانی مولتی گلد استون می باشد که بسیار خواص آن چندین برابر شده و از جذابیت بالایی برخوردار است. 

جواهر سنگ گلدستون را می توانید در انواع زیورآلات زنانه و دخترانه و یا جواهرات مردانه استفاده کنید. انگشتر گلداستون و گردنبند گلداستون یکی از پرفروش ترین کارها می باشد که افراد زیادی خواهان آن هستند. 





:: بازدید از این مطلب : 611
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 فروردين 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: